Veelgestelde vragen
Hoe kan ik bestellen?
U kunt via onze website geheel vrijblijvend een offerte aanvragen.
Na uw aanvraag nemen wij telefonisch of per e-mail contact met u op om onze prijzen door te nemen.
U ontvangt direct een kopie van uw offerteaanvraag per mail.
Hoe kan ik betalen?
Na het bestellen ontvangt u een factuur.
Bij nieuwe klanten vragen wij betaling voor dat wij de bestelling leveren.
Bij hoge uitzondering kan er in overleg een afspraak gemaakt worden over de betalingstermijn.
Dit geld zowel voor bestaande als nieuwe klanten.
Vaste klanten dienen uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst de factuur te voldoen.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij leveren met onze eigen monteurs/chauffeurs veel in een duo-rit.
Dit betekent meerdere klanten uw kant op die wij in één rit combineren.
Wij garanderen de duo rit levering binnen 10 werkdagen.
De bezorgdag en indien gewenst montage zijn altijd op afspraak.
Natuurlijk kunt u de bestelling ook altijd ophalen in ons magazijn op de Marconiweg 2C in Vianen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
De bestelling kan geretourneerd worden.
Kopers hebben vooraf de mogelijkheid gehad om de aankoop persoonlijk te bezichtigen in onze showroom.
Indien de koper na bezorging alsnog besluit de aankoop te annuleren, worden de reeds gemaakte bezorgkosten volledig in rekening gebracht.
Eventuele aanvullende kosten die voortvloeien uit de retourzending zijn eveneens voor rekening van de koper.
Geven jullie garantie?
Natuurlijk heeft u op al onze artikelen garantie.
Vanwege vele verschillende artikelen hebben wij ook verschillende garantieperiodes.
Vraag naar de voorwaarden.
Heeft u nog vragen?
Neem contact met ons op